הסכמי ממון וצוואות

אכפתיות רגישות ומקצועיות

הסכמי ממון

הסכמי ממון בין בני זוג הינה הדרך האופטימלית לפתרון בעיות וסכסוכים זוגיים ומשפחתיים. בהשגת הסכם הצדדים יכולים לקבוע את תוצאות ההליך מבלי שהערכאה השיפוטית תחליט עבורם ובכך בעצם הם מעצבים לעצמם את פסה"ד.

הסכם ממון טרום נישואין הפך להיות כלי רווח ונפוץ המסדיר והקובע מראש את התנאים להפרדה רכושית במקרה של פרידה חלילה ובכך הצדדים שומרים על זכויותיהם ומונעים מאבקים בעתיד. הצדדים עורכים הסכם זה כאשר שוררת ביניהם אהבה ורוח טובה ובכך בעצם ההסכם מושג בתנאים מיטביים עבור הצדדים.

עו"ד ונוטריון אסף ביטון מוסמך בהתאם לסעיף 2 לחוק יחסי ממון בין בני זוג, תשל"ג – 1973 גם לערוך הסכמי ממון בין בני זוג טרם הנישואין ולאשרם בסמכות המקבילה לתוקף של פסק דין הניתן בבית המשפט.

צוואות

עריכת צוואה בצורה המתאימה לצורכי המצווה ורצונו מאפשרת לכל אדם לקבוע מי יירש את רכושו לאחר פטירתו ובאילו חלקים. ללא עריכת צוואה יחולק העיזבון עפ"י ההסדר שקבע המחוקק בחוק הירושה. לא מעט פעמים ההסדר שבחוק לא עולה בקנה אחד עם רצונו של אדם ואינו מתאים לעניינים הפנים משפחתיים והדבר גורר מאבקי ירושה קשים. עריכת צוואה בחייו של המצווה אשר תסדיר ותפרט את אופן חלוקת העזבון יכולה בנקל למנוע מראש סיטואציות מעין אלו.

עו"ד אסף ביטון מוסמך לאשר צוואות בעדים או בכובעו כנוטריון (סמכות מקבילה לביהמ"ש בעניין זה) ללא צורך בעדים נוספים.

דילוג לתוכן